Saturday, May 24, 2014

Skincerity New Packaging Murah Original Asli


















SKINCERITY
Harga Pasaran: RM250
Harga Kami??
SILA PM/SMS/WHATSAPP FOR BEST PRICE


UPDATE TERKINI (20/07/2014) :
SKINCERITY BARU DAPAT RESTOCK HARI NI TAPI HARGA DAH NAIK YE SBB NEW PACKAGING DAN MMG HQ YG NAIKKAN. TAPI PERCAYALAH, HARGA KAMI TETAP ANTARA YG TERENDAH DI PASARAN. ^_^


CARA ORDER KLIK SINI

APA ITU SKINCERITY DAN APAKAH PERBEZAAN YANG ADA PADANYA?

Skincerity Nightly Breathable Masque ialah satu revolusi baru untuk masker yang boleh bernafas , digunakan sekaligus untuk menggantikan set skincare anda seperti toner, pelembab, krim malam, serum,foundation cover face (setelah kulit mejadi sangat radian dan cantik) Atau meningkatkan mutu set skincare yang sedia ada bila diguna bersama skincerity.

- hanya dengan sekali Skincerity sehari.
Ratakan pada permukaan muka dengan hanya 'roll on' botol Skincerity sebelum masuk tidur. Lapisan masker yang terbentuk dengan sangat-sangat nipis tidak akan menyerap seperti krim atau 'foams'. Tetapi lebih bertindak sebagai pembalut luka yang menyamai kulit memelihara, menyimpan lembapan,dan mengawal lembapan.
Skincerity mempunyai dua agen anti-oksidan yang sangat kuat dalam merawat kulit; iaitu Vitamin E organik dan Grape seed Oil. Malah, teknologinya telah menjadikan lembapan semulajadi dari tubuh/kulit kita sendiri sebagai agen penting untuk menyeimbangkan/mengawal lembapan kulit.

BAGAIMANA SKINCERITY BERTINDAK?

1.MENCUCI - Mengandungi Pharmaceutical Medical Grade Acetone Yang Akan Membersihkan Kulit Dari Bakteria. Ia Akan Meruap Dan Kering Untuk Beberapa Saat Tanpa Meresap Ke Dalam Kulit

2. MENAMBAH -Vitamin E Organik Dan Grape Seed Oil Akan Menyerap Ke Dalam Kulit Melalui Pori-pori. Berfungsi Sebagai Antiosida dan melawan kerosakan kel dan Grape Seed Oil menjana pembentukan Kolagen.

3. MASK - Lapisan Skincerity Pada Permukaan Kulit Akan terkelupas Bersama Sel-sel Kulit Mati.Hanya perlu tarik lapisan nipis yang kelihatan seperti topeng dan cuci muka di waktu pag.iIa Akan Membersihkan Kotoran Yang Tersumbat Didalam Pori Pori.

4) MENGUATKAN - Memangkin Produk Penjagaan Kulit Yang Sedang Digunakan. Jadi Anda Tidak Perlu Menukar Brand Atau Jenama Lain. Ia Juga Boleh Digunakan Bersama Produk, Preskripsi Pakar Kulit Atau Bukan Preskripsi.

5) MELEMBAB - Masker Yang Bernafas Akan Menghalang Kulit Dari Kehilangan Air Akibat Dari Hidrasi. Seterusnya Melembabkan Kulit Dan Air Akan Memenuhi Ruangan 3 Lapisan Kulit Dan IaMemberi Tekanan Dari Dalam Terhadap Garis-garis Kedutan.

No comments:

Post a Comment