Tuesday, May 20, 2014

Losyen Sejuta Khasiat Anugerah (Haruman Aqua Fresh)

Losyen Sejuta Khasiat Anugerah (Haruman Aqua Fresh)

RINGKASAN PRODUK

Apa yang anda boleh dapat lebih baik dari memiliki kulit yang cantik dan gebu?

Bagaimana jika anda boleh pulih dari sakit, memperoleh bentuk badan yang menawan dan terhindar dari gangguan sihir dan penyakit buatan orang?

Dengan Losyen Sejuta Khasiat Anugerah, anda akan memiliki semua itu... malah lebih lagi.

PERINCIAN

Mendapatkan kulit yang cantik dan gebu adalah impian semua orang terutamanya wanita. Tidak kira apa latar belakang anda, kecantikan adalah sememangnya milik anda.
Losyen Sejuta Khasiat Anugerah bukan sekadar losyen biasa untuk kecantikan dan kesihatan tetapi ia mengandungi empat kombinasi penting yang memberi kesan terbaik kepada anda:

1.Dibacakan dengan ayat-ayat suci Al-Quran dan doa-doa pilihan untuk merawat, melindung dan mencapai hajat dengan izin Allah Taala.3.Haruman Aqua Fresh yang segar dan sesuai digunakan setiap masa.
2.Khasiat 7 herba traditional yang terbukti berkesan untuk mencantikkan kulit dan membantu menghilangkan kesakitan.4.Tekstur losyen yang lembut, halus , tidak melekit menjadikan ia mudah meresap ke dalam kulit anda dan mempercepatkan proses pemulihan.

Kandungan Losyen Sejuta Khasiat Anugerah

• Ekstrak lengkuas• Ekstrak serai
• Ekstrak limau purut• Ekstrak minyak kayu putih
• Ekstrak halia• Ekstrak daun bidara
• Ekstrak avokado• Menthol
• Methyl salicate• Carbomer
• Minyak wangi• Air

Ayat-ayat al-Quran sebanyak 30 juzuk dibacakan dalam keadaan yang sempurna dengan penjagaan terhadap adab dan niat pembaca. Kemudian ayat-ayat al-Quran tersebut dibaca berulang-ulang kali mengikut kiraan tertentu.
Antara ayat-ayat dan doa-doa khusus selain bacaan 30 juzuk al-Quran yang terkandung di dalam Losyen Sejuta Khasiat Anugerah ini:

• Ayat-ayat Ruqyah• Ayat Ruqyah Jibril
• Ayat Ruqyah Nabawiyyah• Selawat Nabi dan doa syifa’
• Selawat Tafrijiyyah• Pendinding al-Muawwizat
• Saiyidul istighfar (penghulu taubat)• Ayat Kursi
• Ayat pembatal sihir dan pukau• Ayat penawar sihir dan pukau
• Doa penghindar gangguan syaitan• Doa penghindar hasutan syaitan
• Doa bakar jin dan syaitan• Ayat penawar seribu guna
• Ayat pendamaian• Ayat pelembut hati
• Doa pengasih• Doa seri wajah
• Doa pelaris perniagaan• Doa penyejuk
• Doa atasi gangguan tidur• Doa atasi cemburu dan hasad dengki
• Doa pendinding• Doa terang hati
• Salam sulaiman• Solat hajat

Kaedah penggunaan
 Sapu pada bahagian badan yang sakit sambil membaca al-Fatihah dan berselawat. Untuk kegunaan luar sahaja. Pastikan Losyen Sejuta Khasiat Anugerah tidak dilangkah.

TESTIMONI

Masalah Dalaman Wanita Kembali Pulih...

“Sebelum ini, haid saya tidak datang selama setahun. Tetapi setelah menggunakan Losyen Sejuta Khasiat Haruman Sweet Floral setiap malam selama sebulan, haid saya akhirnya datang. Di samping itu, masalah angin di dalam badan saya juga berkurangan dengan Minyak Sejuta Rahsia Anugerah. Badan saya terasa lebih ringan setelah menyapukan minyak ini pada seluruh kaki dan tangan selama beberapa hari. Alhamdulillah, saya dapat merasakan kesan yang terbaik dengan mengamalkan kedua-dua produk ini.”

Norlisma Binti Haji Abdul Talib, 42 tahun, Ampang, Selangor.

Berjaya Mengurangkan Saiz Pinggang Dengan Losyen Sejuta Khasiat Anugerah...

“Bermacam-macam produk telah saya gunakan untuk mengurangkan lilitan pinggang, perut dan paha saya yang besar. Saya hampir berputus asa sehinggalah saya mencuba Losyen Sejuta Khasiat berwarna merah jambu yang dijual oleh jiran saya. Ia memang berkesan kerana setelah menggunakan losyen ini sebanyak 3 bekas, perut menjadi lebih kempis dan saya telah dapat memakai semula baju dan seluar lama. Terima kasih kepada produk Anugerah.”

Wan Rokiah Binti Hj Baharum, 50 tahun, Seberang Jaya, Pulau Pinang.

Masalah Sakit Lutut Bertambah Baik..

“Akibat sering naik turun flat kediaman saya, saya sering mengalami sakit lutut yang menyukarkan saya untuk duduk, solat dan sebagainya. Kawan sepejabat saya telah memperkenalkan Losyen Sejuta Khasiat kepada saya, dan sejak menggunakannya pada kali pertama, saya dapati sakit lutut berkurangan membuatkan saya terus mengamalkannya setiap hari. Kini, saya tidak perlu memegang pada dinding ketika hendak berjalan atau memakai pelapik lutut lagi. Alhamdulillah, rutin harian saya kembali seperti biasa kerana sakit lutut yang saya alami selama ini telah menunjukkan perbezaan yang ketara.”

Nurashikin Bt Adnan, 29 tahun, Ipoh, Perak

Lenguh-lenguh Kaki Semakin Berkurangan Selepas Amalkan Losyen Sejuta Khasiat Anugerah...

“Anak saya sering mengadu lenguh-lenguh kaki dan letih apabila pulang dari sekolah. Oleh kerana risaukan keadaan beliau itu, saya telah mendapatkan Losyen Sejuta Khasiat dari pengedar berdekatan, setelah terbaca tentang kebaikan Losyen Sejuta Khasiat Anugerah di akhbar. Saya Saya sapukan losyen ini pada badan anak saya setiap pagi dan malam. Alhamdulilah dengan izin Allah setelah hampir sebulan menggunakannya, anak saya tidak mengadu lenguh-lenguh lagi. Dia juga sukakan aroma losyen yang sangat wangi .Terima kasih kepada Anugerah dan saya bersyukur kepada Allah SWT.”

Ibu kepada Nur Aleeya Shamilla Binti Nazali, 8 tahun, Muar, Johor.

HARGA : RM28
KOS POS : RM6 SM, RM10 SS

No comments:

Post a Comment