Tuesday, May 20, 2014

ANUGERAH MINYAK KASTURI - KEHARMONIAN RUMAH TANGGA

Minyak Kasturi Anugerah - Keharmonian Rumah Tangga

RINGKASAN PRODUK

- Adakah anda tidak bahagia dengan rumah tangga anda?

- Adakah anda tidak mendapat perhatian yang sepatutnya dari pasangan anda?

- Adakah anda dapat rasakan kehadiran entiti yang sering mengganggu keluarga anda?

Jika anda menyatakan ya kepada masalah di atas, anda mungkin menjadi mangsa ilmu hitam atau gangguan makhluk halus.

Minyak Kasturi Anugerah - Untuk Keharmonian Rumah Tangga direka khusus untuk mengembalikan keharmonian hubungan rumah tangga anda. Anda akan kembali ceria dan dilindungi oleh Allah S.W.T.

PERINCIAN

Minyak kasturi adalah haruman yang mempunyai banyak kelebihan kepada pemakainya, sesuai dengan hadis Rasulullah S.A.W yang diriwayatkan oleh Imam Muslim, "Sebaik-baik wangian adalah minyak kasturi".
Minyak Kasturi Untuk Kebahagian Rumah Tangga

Kehidupan yang harmoni dan bahagia merupakan impian setiap suami dan isteri. Perasaan kasih sayang antara satu sama lain telah terpatri di sanubari.

Namun, cabaran hidup serta kurang persefahaman sering menggugat tali ikatan kasih antara suami dan isteri. Ditambah lagi dengan gangguan dari pihak ketiga yang ingin melihat hubungan anda tidak bahagia.

Minyak Kasturi Anugerah - Untuk Keharmonian Rumah Tangga direka khusus untuk mengembalikan keharmonian hubungan rumah tangga anda. Anda akan kembali ceria dan dilindungi oleh Allah S.W.T.
Minyak kasturi yang dibacakan dengan ayat-ayat suci al-Quran dan doa-doa pilihan untuk kebaikan fizikal, mental, emosi dan rohani anda.
Antara ayat-ayat dan doa-doa khusus selain bacaan 30 juzuk al-Quran yang terkandung di dalam Minyak Kasturi Anugerah:

• Ayat-ayat Ruqyah• Ayat Ruqyah Jibril
• Ayat Ruqyah Nabawiyyah• Selawat syifa’
• Doa-doa syifa’• Selawat Tafrijiyyah
• Pendinding al-Muawwizat• Saiyidul istighfar (penghulu taubat)
• Ayat Kursi• Ayat penawar seribu guna
• Ayat pendamaian• Ayat pelembut hati
• Doa pengasih• Doa seri wajah
• Doa penyejuk• Doa atasi gangguan tidur
• Doa atasi cemburu & hasad dengki• Solat hajat
• Salam sulaiman

Kandungan Minyak Kasturi Anugerah - Keharmonian Rumah Tangga:

• Kasturi kijang

Kaedah penggunaan
Baca Bismillah dan selawat 3 kali sambil menghadap kiblat. Sapukan sedikit Minyak Kasturi Anugerah pada kedua-dua kening mata, cuping telinga dan dada sambil melafazkan niat anda kepada Allah S.W.T.

Bagi pasangan yang menghadapi masalah hubungan yang serius, campurkan sedikit titisan Minyak Kasturi Anugerah ke dalam air mandian. Buat pusaran pada campuran air itu mengikut arah lawan jam sambil berselawat 3 kali dan kemudian mandi.

TESTIMONI

"Alhamdulillah, saya berjaya mengatasi angkara sihir yang meruntuhkan rumahtangga kami..."…

Sejak beberapa bulan yang lepas, hubungan saya dan suami sentiasa tegang. Pantang tersilap sikit walaupun disebabkan hal kecil, suami saya pasti melenting. Hampir setiap hari saya berendam air mata kerana sikap suami terhadap saya yang keterlaluan. Saya sering tertanya-tanya apakah sebenarnya salah dan silap saya? Malah yang paling saya terkilan ialah apabila suami sendiri menyatakan yang dia benci melihat wajah saya. Sedih sangat hanya Tuhan yang tahu, apabila mendengar suami kesayangan mengatakan sebegitu pada saya. Sejak itu, saya tidak berani untuk berada dekat dengan suami apatah lagi untuk berbicara dengannya.

Sebelum ini saya selalu terbaca paparan mengenai keberkesanan Minyak Kasturi Anugerah di akhbar, namun tak pernah terlintas untuk mencubanya. Entah mengapa tergerak hati saya untuk mencuba dan saya mendapatkan minyak ini melalui pengedar yang berdekatan. Dengan selawat dan niat, saya sapukan sedikit minyak ini di wajah saya, setiap kali selepas solat. Kali pertama saya menggunakan minyak ini, saya dapati hasilnya cukup berkesan. Suami saya mula menegur saya. Berbeza sangat dengan hari-hari sebelum ini kerana beliau selalu bersikap dingin terhadap saya. Saya amat kagum dengan kehebatan mukjizat ayat-ayat al-Quran yang telah dibacakan pada minyak ini yang telah mengembalikan keharmonian rumahtangga saya yang telah retak. Selepas seminggu menggunakan minyak kasturi ini, barulah saya tahu yang suami saya telah disihir oleh seseorang agar rumahtangga kami hancur.

Syukur Alhamdulillah, kini rumahtangga saya kembali aman dan bahagia.


Puan Asmidar, 25 tahun.Jertih, Terengganu.

Pendarahan berhenti dan suami kembali sayang…

“Baru setahun saya mendirikan rumahtangga dan masih belum mempunyai zuriat. Tetapi walaupun hanya masa yang singkat ini telah timbul konflik di dalam hubungan kelamin kami. Ianya bermula apabila saya terasa perit di bahagian abdomen dan berlaku pendarahan seperti haid setiap kali kami bersama. Keadaan ini membuatkan suami saya ‘fed-up’ dan hubungan kami ternyata terganggu. Sebagai isteri saya sangat risau sekiranya perkara ini membuatkan rumahtangga kami goyang.

Saya berkongsi masalah saya ini dengan rakan sepejabat dengan harapan mereka dapat membantu. Alhamdulillah, Allah mendengar rintihan saya, rupa-rupanya salah seorang rakan sepejabat pernah mengalami masalah yang sama. Beliau mengamalkan penggunaan Minyak Anugerah untuk keharmonian rumahtangganya. Setelah dia menggunakan minyak ini masalah pendarahannya hilang secara tiba-tiba. Mengikuti nasihat beliau saya pun turut mencuba Minyak Anugerah ini.

Setiap hari saya sapu sedikit minyak ini di kedua-dua kening, cuping telinga dan dada sambil membaca Al-Fatihah dan selawat sebanyak tiga kali. Selepas 3 minggu mengamalkan minyak ini, saya dapati ada perubahan yang agak ketara. Pendarahan saya terhenti dan ianya bagaikan penyelamat rumahtangga kami. Suami saya menjadi lebih penyayang dan bila bersama suami. Syukur, Alhamdulillah, saya sentiasa berdoa agar dugaan ini dapat saya atasi dan sentiasa berusaha demi suami tercinta dan juga terima kasih kerana rakan saya memperkenalkan Minyak Anugerah ini!” 


Pn Aqilah Diyana, 33 tahun, Semenyih.


Dulu saya disepak terajang, kini saya ditatang bagai minyak yang penuh...

"Suami saya merupakan seorang mualaf dan memeluk agama Islam sebelum kami berkahwin, 10 tahun yang lepas. Dulu kehidupan beliau agak sosial dan saya bertekad untuk mengubah dan membimbing beliau mengikut ajaran Islam. Selama ini kami sangat bahagia. Beliau merupakan suami yang penyayang, sentiasa mengambil berat tentang keluarga dan kami dikurniakan dengan dua orang cahayamata.

Rumahtangga kami mula bergolak kira-kira setahun lalu apabila beliau bergaul semula dengan rakan-rakan zaman mudanya. Dia kembali hidup bersosial dan lebih menyedihkan apabila beliau bertukar menjadi panas baran sehingga sanggup memukul saya. Saya seolah-olah dijadikan bola, disepak terajangnya tanpa belas kasihan. Anak-anak pun beliau tidak hiraukan. Habis kerja dia terus ke 'pub', katanya untuk berehat bersama kawan-kawannya. Banyak duit dia habiskan di luar hampir setiap malam. Bila kehabisan duit, dia akan memaksa saya memberikan duit saya kepadanya. Kalau saya gagal berikan duit, memang habis saya dikerjakan. Banyak barang kemas saya turut digadainya. Saya redha dengan ketentuan Tuhan, tapi saya terkilan kerana beliau kembali dengan perangai lamanya.

Memang saya malu untuk menceritakan masalah saya dengan orang lain, terutamanya pada ibu bapa saya kerana saya tak mahu mereka risau. Tapi saya tak mampu nak tanggung ini semua sendirian, jadi saya terpaksa meluahkan perasaan ini dengan rakan saya. Subhanallah, betul kata orang, kalau kita rasa kita ada masalah, ingatlah bahawa ada lagi orang yang bermasalah lebih daripada kita. Rupa-rupanya, rakan saya ini pun ada masalah rumahtangga sebelum ini, sehinggakan suami beliau mahu bercerai dan berkahwin dengan wanita yang lebih muda. Namun beliau dapat menyelamatkan rumahtangganya apabila mengetahui tentang Minyak Kasturi Anugerah untuk Keharmonian Rumahtangga. Dengan izin Tuhan, suaminya kembali ke pangkuan keluarga dan tidak lagi menjalinkan hubungan sulit. Apabila mengetahui tentang masalah yang saya hadapi, rakan saya terus memberikan saya Minyak Kasturi Anugerah ini, di samping menasihati saya supaya banyak berdoa kepada Allah.

Kerana inginkan suami saya yang ‘dulu’ dan rumahtangga kami kembali jernih, saya tak putus-putus menggunakan Minyak Kasturi Anugerah ini. Saya campurkan di dalam air kolah mandian, saya calit pada suami ketika dia tidur, saya calit pada bajunya dan saya turut menggunakannya sendiri. Saya lihat Minyak Anugerah ini turut mengandungi selawat Tafrijiyah yang baik untuk menimbulkan rasa kasih sayang. Jadi saya turut mengamalkan selawat ini setiap kali lepas solat. Selang 2 minggu menggunakan minyak ini, saya mula nampak perubahan sikap suami. Beliau sudah mula meluangkan masa dengan anak-anak terutama di sebelah malam dan percakapan beliau juga kembali lembut. Suami saya juga sudah tidak lagi keluar bersosial bersama kawan-kawannya. Apa yang membuatkan saya sungguh terharu bila beliau meminta maaf kepada saya atas perlakuannya selama ini. Itu yang membuatkan saya sangat-sangat tersentuh. Syukur terhadap Allah, dengan izin-Nya, suami saya kini telah kembali menjadi suami dan bapa yang penyayang. Ternyata dengan keredaan Allah, Minyak Anugerah ini telah memberikan nafas baru terhadap rumahtangga kami. Alhamdulillah…" 


Hidayah Hassan, Johor Bharu, 38 tahun


HARGA : RM48
KOS POS : RM6 SM, RM10 SS

No comments:

Post a Comment