Tuesday, May 20, 2014

Losyen Sejuta Khasiat Anugerah (Haruman Apple Garden)

Losyen Sejuta Khasiat Anugerah (Haruman Apple Garden)

RINGKASAN PRODUK

Apa yang anda boleh dapat lebih baik dari memiliki kulit yang cantik dan gebu?

Bagaimana jika anda boleh pulih dari sakit, memperoleh bentuk badan yang menawan dan terhindar dari gangguan sihir dan penyakit buatan orang?

Dengan Losyen Sejuta Khasiat Anugerah, anda akan memiliki semua itu... malah lebih lagi.

PERINCIAN

Mendapatkan kulit yang cantik dan gebu adalah impian semua orang terutamanya wanita. Tidak kira apa latar belakang anda, kecantikan adalah sememangnya milik anda.
Losyen Sejuta Khasiat Anugerah bukan sekadar losyen biasa untuk kecantikan dan kesihatan tetapi ia mengandungi empat kombinasi penting yang memberi kesan terbaik kepada anda:

1.Dibacakan dengan ayat-ayat suci Al-Quran dan doa-doa pilihan untuk merawat, melindung dan mencapai hajat dengan izin Allah Taala.3.Haruman Apple Garden yang segar dan sesuai digunakan setiap masa.
2.Khasiat 7 herba traditional yang terbukti berkesan untuk mencantikkan kulit dan membantu menghilangkan kesakitan.4.Tekstur losyen yang lembut, halus , tidak melekit menjadikan ia mudah meresap ke dalam kulit anda dan mempercepatkan proses pemulihan.

Kandungan Losyen Sejuta Khasiat Anugerah

• Ekstrak lengkuas• Ekstrak serai
• Ekstrak limau purut• Ekstrak minyak kayu putih
• Ekstrak halia• Ekstrak daun bidara
• Ekstrak avokado• Menthol
• Methyl salicate• Carbomer
• Minyak wangi• Air

Ayat-ayat al-Quran sebanyak 30 juzuk dibacakan dalam keadaan yang sempurna dengan penjagaan terhadap adab dan niat pembaca. Kemudian ayat-ayat al-Quran tersebut dibaca berulang-ulang kali mengikut kiraan tertentu.
Antara ayat-ayat dan doa-doa khusus selain bacaan 30 juzuk al-Quran yang terkandung di dalam Losyen Sejuta Khasiat Anugerah ini:

• Ayat-ayat Ruqyah• Ayat Ruqyah Jibril
• Ayat Ruqyah Nabawiyyah• Selawat Nabi dan doa syifa’
• Selawat Tafrijiyyah• Pendinding al-Muawwizat
• Saiyidul istighfar (penghulu taubat)• Ayat Kursi
• Ayat pembatal sihir dan pukau• Ayat penawar sihir dan pukau
• Doa penghindar gangguan syaitan• Doa penghindar hasutan syaitan
• Doa bakar jin dan syaitan• Ayat penawar seribu guna
• Ayat pendamaian• Ayat pelembut hati
• Doa pengasih• Doa seri wajah
• Doa pelaris perniagaan• Doa penyejuk
• Doa atasi gangguan tidur• Doa atasi cemburu dan hasad dengki
• Doa pendinding• Doa terang hati
• Salam sulaiman• Solat hajat

Kaedah penggunaan
 Sapu pada bahagian badan yang sakit sambil membaca al-Fatihah dan berselawat. Untuk kegunaan luar sahaja. Pastikan Losyen Sejuta Khasiat Anugerah tidak dilangkah.

TESTIMONI

“Saya seperti mengandung 5 bulan”. Kini perut telah susut dan panas baran hilang...

“Sejak 4 tahun yang lalu, hanya Tuhan sahaja yang tahu betapa pedihnya saya menanggung derita saya ini. Perut saya membuncit dan kian membesar dari hari ke hari, seperti wanita yang mengandung. Tidak tahu apa puncanya ia terjadi sedemikian kerana saya amat mementingkan pemakanan yang sihat. Disebabkan perut saya yang semakin membuncit ini, aktiviti harian saya terbatas. Mana taknya, dada saya pasti terasa semput dan cepat letih apabila melakukan kerja-kerja berat. Memang tidak ada tenaga langsung.

Melihatkan keyakinan saya yang makin lama hilang disebabkan keadaan fizikal saya ini, rakan saya telah memberikan saya Losyen Sejuta Khasiat Anugerah dan Air Anugerah setelah terbaca mengenainya di akhbar. Produk ini telah banyak membantu orang ramai yang menghadapi masalah kesihatan. Pada mulanya saya agak ragu-ragu untuk mencuba, takut kalau ia tidak berkesan dan mengecewakan lagi. Saya seakan fobia kerana telah banyak wang ringgit yang saya belanjakan untuk mengatasi masalah perut buncit saya ini. Apa yang membuatkan saya yakin untuk mencuba losyen ini ialah kerana saya dapati losyen ini telah dibacakan dengan 30 juzuk Al- Quran beserta doa-doa pilihan. Saya sapukan losyen ini setiap hari pada bahagian perut serta pada bahagian yang bermasalah. Di samping itu, saya mengamalkan meminum Air Anugerah serta mencampurkannya ke dalam air mandian. Setelah beberapa hari mengamalkan Losyen Sejuta Khasiat ini, saya dapat rasakan losyen ini bukan seperti losyen biasa. Saya makin cepat berpeluh dan kerap ke tandas.

MasyaAllah, segala-galanya telah menampakkan hasil yang sangat baik setelah menggunakan produk ini kurang dari 4 bulan. Badan saya berasa lebih ringan dan saya sangat gembira dengan perubahan yang terbaru ini. Lihatlah perbezaan saya sebelum dan selepas menggunakan Losyen Sejuta Khasiat Anugerah. Perbezaannya memang ketara. Berat badan semakin susut dan tiada lagi perut buncit. Kini, saya berasa lebih sihat, lebih aktif dan mudah untuk melakukan kerja harian. Yang paling menggembirakan saya adalah, sebelum ini saya seorang yang agak panas baran, tetapi setelah mengamalkan Air Anugerah setiap hari, saya dapati saya berasa lebih tenang dan tidak lagi marah-marah. Segala-galanya telah menjadi lebih baik daripada sebelum ini. Saya syorkan kepada sesiapa sahaja yang mengalami masalah yang sama seperti saya untuk merasakan sendiri mukjizat al- Quran yang terdapat dalam Losyen Sejuta Khasiat Anugerah, InsyaAllah. Terima Kasih Anugerah!”

Azimin bin Haji Ahmad Zini 40 tahun, Kamunting, Perak


Tiada lagi masalah keputihan dan perut buncit...

“Sebelum ini, saya menderita kerana mengalami keputihan yang sangat teruk, dan masalah tersebut semakin berpanjangan walaupun sudah pelbagai produk yang saya cuba. Tambahan pula saya mempunyai alahan kepada produk pembersih wanita yang mempunyai wangian, makin rasa gatal dibuatnya. Alhamdulillah, setelah dua minggu saja mengunakan Losyen Sejuta Khasiat Anugerah ini, keputihan yang saya alami semakin berkurangan. Tiada lagi gatal-gatal yang saya tanggung selama ini. Bukan itu saja, sejak mengamalkan losyen ini juga, perut saya yang agak menggeleber juga semakin kempis dan tiada lagi masalah angin. Rasa panas losyen ini pun memang melegakan. Terima kasih Losyen Anugerah!”

Suhailah bt Jamalus, 40 tahun, Semenyih, 010-3359796


HARGA : RM26
KOS POS : RM6 SM, RM10 SS


No comments:

Post a Comment