Tuesday, May 20, 2014

ANUGERAH SUSU KAMBING

Susu Kambing Anugerah

RINGKASAN PRODUK

- Adakah anda ingin menikmati minuman yang mempunyai pelbagai khasiat dan mudah disediakan?

- Adakah anda alah kepada produk tenusu seperti susu lembu dan susu soya?

- Adakah tubuh badan badan kekurangan nutrien dan antibodi yang diperlukan untuk melawan pelbagai jenis penyakit?

- Adakah anda mahu makanan terbaik untuk anak-anak anda yang sedang membesar?

-Adakah anda mahu menghilangkan kesengsaraan akibat sakit jasmani dan rohani ?

Jika anda mahukan kesemua di atas, anda perlu dapatkan makanan berkhasiat yang telah terbukti secara klinikal dan diuji oleh saintis tempatan dan antarabangsa.

Susu Kambing Anugerah adalah minuman kesihatan yang menggabungkan susu kambing organik dengan 7 makanan penting beserta bacaan ayat-ayat suci al-Quran dan doa-doa pilihan. In-shaa-Allah ia berkesan untuk membantu meningkatkan kesihatan anda.

PERINCIAN

Alami kebaikan susu kambing yang kaya dengan kalsium, protein, garam mineral dan sesuai untuk mereka yang alah kepada susu lembu. Susu Kambing Anugerah melengkapkan keperluan nutrisi harian anda dengan kandungan yang senang disediakan dan mudah dihadam.
7 makanan terunggul di dunia diadun bersama dengan ekstrak susu kambing organik:

1.Kismis – membekalkan tenaga segera, meningkatkan daya ingatan dan mengimbangi tahap kolesterol.5.Habbatus sauda – mampu meningkatkan sistem imunisasi badan dan mengurangkan keradangan dan pembentukan sel-sel tumor.
2.Ginkgo Biloba –menajamkan fikiran dan meningkatkan pengaliran oksigen ke otak.6.Gam Arab – mampu menstabilkan kontraksi usus kecil, mengurangkan masalah sembelit dan cirit-birit.
3.Delima – bertindak sebagai anti-oksidan dan melawan radikal bebas di dalam badan.7.Kolagen – bahan aktif untuk awet muda, mengurangkan geseran antara tulang sendi dan menajamkan penglihatan.
4.Biji aprikot – mengandungi vitamin B17 yang mampu merawat dan mencegah kanser.  

Dengan menggabungkan kaedah rawatan Islam, Susu Kambing Anugerah sememangnya makanan kesihatan yang lengkap untuk anda.
Ayat-ayat al-Quran sebanyak 30 juzuk dibacakan dalam keadaan yang sempurna dengan penjagaan terhadap adab dan niat pembaca. Kemudian ayat-ayat al-Quran tersebut dibaca berulang-ulang kali mengikut kiraan tertentu.
Antara ayat-ayat dan doa-doa khusus yang terkandung di dalam Susu Kambing Anugerah ini:

• Bacaan 30 juzuk al-Quran• Surah al-Fatihah
• Surah al-Baqarah• Surah al-Qadr
• Surah as-Saffat• Surah al-Qamar
• Doa-doa terpilih 

Nikmati Susu Kambing Anugerah untuk membantu meningkatkan kesihatan zahir dan batin anda, Insha-Allah.

Kaedah penggunaan
Tuangkan serbuk Susu Kambing Anugerah ke dalam cawan kecil. Campurkan dengan air suam. Kacau sehingga larut.

Tertib sebelum minum
Baca selawat 3 kali, kemudian baca surah al-Fatihah, baca La Hawla Wala Quwwata Illa Billah. Akhir sekali niat kepada Allah untuk menyelesaikan masalah yang dihadapi.

Sukatan
Dewasa : satu tiub setiap pagi sebelum sarapan 
Kanak-kanak : setengah tiub setiap pagi sebelum sarapan


TESTIMONI


“Saya berusia 55 tahun dan mengalami beberapa masalah kesihatan kerana dulu semasa muda sangat sukakan minuman manis. Setiap pagi, apabila bangun dari tidur badan terasa sengal-sengal dan sangat letih walaupun saya tidur awal di sebelah malamnya. Ini yang menyebabkan saya malas melakukan aktiviti harian. Ini semua mungkin disebabkan faktor umur yang semakin meningkat dan masalah kesihatan yang saya alami. Pernah terlintas untuk lebih akitf dan melakukan exercise tapi tidak berkesempatan dan secara jujurnya saya malas.

Baru-baru ini ketika di rumah ibu mertua, saya ternampak kotak Susu Pelengkap Kesihatan Anugerah ini di dapur. Ibu mertua saya sudah hampir empat bulam meminum susu ini. Setiap bulan kakak ipar saya membelikan beliau tiga kotak susu ini untuk beliau. Menurut ibu mertua, beliau berasa lebih bertenaga dan kurang sakit badan walaupun umur sudah menjangkau 82 tahun.

Jadi saya mencuba satu susu Anugerah ini ketika di rumah ibu mertua. Rasa memang sedap dan yang penting tidak berbau hamis. Saya sangat terkejut kerana pada keesokan pagi, saya bangun tidur tanpa rasa letih dan sakit badan. Memang benar kata ibu mertua saya. Langsung saya menelefon kakak ipar meminta tolong beliau belikan susu Anguerah ini.

Alhamdulillah, sejak meminum susu ini badan saya terasa rasa lebih ringan, lebih bertenaga. Malah yang paling penting, masalah kesihatan yang saya hidapi sebelum ini pun nampak semakin stabil. ”


Kalsom Bee Abdul Majid, 55 tahun, Penang.

Penglihatan Lebih Jelas dan Lenguh-lenguh Sendi Berkurangan

“Sebelum ini, saya mengalami masalah lenguh-lenguh pada sendi dan penglihatan yang kurang jelas. Apabila terbaca tentang paparan Susu Kambing Anugerah di akhbar, saya terus mendapatkannya dari pengedar yang berhampiran. Alhamdulillah, setelah sebulan mengamalkan Susu kambing Anugerah, saya dapati masalah lenguh-lenguh pada sendi saya dan penglihatan saya bertambah baik. Terima kasih Anugerah dan syukur kepada Allah S.W.T. ”


Mohd Jamhari Bin Haji Kamari, 66 tahun, Batu Pahat, Johor.


HARGA : RM48
KOS POS : RM6 SM, RM10 SS

No comments:

Post a Comment